Sidor

tisdag 14 juni 2011

Creation of a Mastermind.

Checka Saras blogg och gör som oss! -Gå till proffset Annelie!! Under från Saras blogg:

Jag kan med stor glädje informera er om att om ni är sugna på en riktig uppfräschning till sommaren, så har jag hittat kvinnan som kan trolla. Ni minns säkert mitt inlägg där jag hade lila, orange, grått, illgult och rödaktigt hår i tafatta försök att få en blond askig ton. Som jag har sprungit runt hos alla frisörer från norr till söder. Noone succeded, men det gjorde Annelie Lövgren på Runy´s.

Läs gärna tidigare mina tidigare inlägg ”När håret firar Påsk? FAIL!” så får ni se alla nyanser, samt hur Annelie Lövgren uträttade mirakel i ”Annelie Lövgren: WIN!”.

Det spelar ingen roll, wanna go dark, blonde or redhead? Annelie löser dina problem. Hon har en helt fantastisk förmåga att omedelbart finna rätt produkter och nyanser för just dig. Vad som var så himla häftigt var när jag kom in till henne, hon tittade på mig och sa; ”men herregud, jag ser ju direkt vilka pigment du har och vad man behöver använda för att uppnå ditt resultat.” Whaaaat?!, tänkte jag, och Annelie berättade att sådant ser man otroligt lätt om man vet hur man ska titta, att det syns på pigmenteringen i ögonen framför allt, samt även på huden. Annelie Lövgren har en otrolig känsla för det hon arbetar med och är en sann eldsjäl med fantastisk kunskap. Jag har ALDRIG varit så nöjd, och jag har gått igenom många encounters med frisörer (typ varannan månad), då jag är mörkare i min naurliga hårfärg. Annelie är en populär tjej som även finns på en välkänd salong i den stora staden, så var ute i god tid! Men man kan ju ha tur ;) . Både Lina Hellqvist och Ellen Franzén kan bekräfta hur underbar Annelie är, so I´m not the only one! Är ni intresserade av Keratinbehandlingar, och Brazilian blowouts etc är det Annelie ni ska prata med också. Hon vet vad som fungerar – och vad som absolut INTE fungerar.

Nu vill jag ge er ett unikt tillfälle att få ta del av Annelie Lövgren´s enorma kunskaper och kan härmed erbjuda hela 20% rabatt på vardagar vid bokningar mellan kl. 10.00-15.00, övrig tid 10% rabatt. Ta vara på det, jag lovar, this is it! Runy´s där Annelie finns når ni på: Runy´s Frisörer som har telefon: 08-758 72 04 / 08-758 72 75.

En liten reminder ;) :

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar