Sidor

lördag 4 juni 2011

Befinner mig i Rom!

Har det hur bra som helst och har sa mycket saker att beratta sa jagvet inte vart jag ska borja och nar jag ska fa tid, men pa mandag ar jag iaf hemma och da LOVAR jag att ha en riktig ”Bloggdag” Jag lovar, var inte oroliga!!!!! Ar jatteledsen for mina daliga uppdateringar men jag tog lite semester ;) Kommer imorgon eller absolut pa mandag nar jag ar hemma i Sthlm igen! Jennys student var underbar i tisdags, och Rom ar for underbart for att vara sant!!!!! Imorgon ska vi till ett regnbagsland, OMG!! Kan knappt tro det ar sant! Har gjort mangder med trevligheter och ja, jag har verkligen tusen saker att beratta, men nu ska vi ut och ata, haha, ja igen, har i Italien bantas det inte, nejnej, ohh sa skont!!!! Forlat inga prickar, men min dator mar inte sa bra, har spillt champagne over den ;) Puss! Och jaaa, en sak till!! Idag var vi pa varldens harligaste ZOOOOO!!! Massor med fina djur!!! Ahhhh! PUSS!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar