Sidor

tisdag 16 februari 2010

Klockan visst 6.07, jag vaknar innan solen, jag tänkte bara helt otrött ta hissen ner, springa och tränaa, förstår mig inte på den, min nya energi..

Eller så är jag så glad idag för att min Mamma och min lillebror kommer upp sen! Ha en jätttebra dag alla! Jobb för mig sen, kuul! Och en bild semesterbild från balkongen, ååå längtar efter tillbaka till solen såå! Det är så kallt. Men jag tänkte bli i Paris några veckor i vår, hoppas det är lite varmt och härligt där då. Usssch, nä nu ska jag iväg och fettet omvandlas! Jag måste bli snygg till mitt rosa framtida sagobröllop! Haha, har iof många år på mig..

Jag älskade Jordans, helt underbart med alla vita hästar, allt rosa,
pumpavagnen och allt det där ju! Alla andra tyckte bilderna var
hemska, ja, jag minns att vi satt där i skolan och kolla i vackans NU,
eller bild, eller vad det heter, jag tyckte att det var helt underbart!!


2 kommentarer: