Sidor

fredag 12 februari 2010

Heeelg!!

Så är det fredag, så är det helg!! Häääärligt, pääärligt!!! Kom nyss hem från en strålande morgon och dag fylld av keramik, glasyr, färg, asnyttig lunch och annat trevligt. Har bl a. börjat på en ganska stor uggla, dock långt ifrån klar, massor detaljer kvar! Han ska se sådär riktigt gammal och vis ut sen ansiktet ni vet, för att sedan glaseras i varma guld, bronsbruna, vackra glasyrer. Kan nog bli himla fint tror jag, eller klorna och näbben helt i guld kanske, vi får se:)

Och alltid lika mysigt att komma hem till världens sötaste, mjukaste, underbaraste, gosigaste kisse Nalle som jamar heeeeej!! För att sedan bli ännu mer välkomnad på golvet där nya härliga sköna hem låg, och två söta, rosaaaaa mobilskal som Jenny skickat mig:) Finns ju bara skrikrosa i butikerna, och jag orkade inte fixa såntdär traderakonto och grejer:) Så ett babyrosa, och ett lite mörkare, ser så lika ut på bilden, men ack sicken dålig kamera det är i iphones asså.. Och ibland kraschar den bara ihop, och ibland bara allt bryts, och ibland hör man inget alls, och ibland blir skärmen bara helt plötsligt gul, och ibland... Haha, men lilla gullisen är ju bara tre, fyra veckor gammal så hoppas den kanske lär sig snart, orkar inte klaga, orkar inte med fler flirtisar i telefonbutiker;)
Nu fortsätter kreativiteten spruta i mig, jag måste måla tavlor!!! Naaaken!!

1 kommentar: