Sidor

söndag 7 februari 2010

Alltså en sådan strålande, fruktansvärt rolig, lyckad, underbar helg, på alla sätt och vis, från topp till tå, alltså verkligeeeeen!!!

Hur jag ska börja skriva ner den här heeelt fantastiskt underbara, och heeeelt överlyckliga, fina och heeelt galet roliga, sköna helgen nu då?! Jag har så många fina helger, och så många fina dagar, men jag hinner tyvärr aldrig berätta.. Ni vet, som vanligt ger mig inte livet tid till massa minuter framför datorn, som bloggen.. Men ok, ska fatta mig kort... Fredagen var super, från morgon till natt! Nu till lördagen som ännu mer super, från dag till sen, sen natt! Alexandra och jag bestämde iaf oss för att ha en liten myspysig minifest hemma hos mig, för att sedan traska ner till lilla Tegelbruket (som är krogen man går till om man ska ut här i Täby, och som är min granne) Vi bandade blaskiga söta drinkar, skrattade masssor, lyssna på härlig musik på högta vol, klunka i oss lite rött, åt lite gott plock, och sedan drog vi hit en ascoolvän till mig, (som för övrigt är en utav Stockholms skönaste män typ, hahaha...) Vi hade asså veeerkligen såå sjukt kul, en riktig fullträffskväll! Så mycket skratt, stoj och stim!! Sedan lika sjukt skoj, och massa underbara skratt, stunder inne på Tegel! Sedan hem för att gosa med Nalle, städa av lite fest, hälla i sig en stor mängd vatten, kladda av sig mascaran, tvätta fejan, och sova..
För att sedan vakna upp till världens bästa idag, söndag! Åkte in till stan vid 12, hem till världens bästa Cilla som som vanligt hade gjort väldens godaste mat, lunch, blev iof frukost för mig:) Sen tänkte vi ta en såndär riktig lång och skön söndagspromenad, ni vet snacka helghärligheter, trevliga människor, och lika bra, fina, riktiga och vackra samtalsämnen, (som vanligt med henne) Men ut till den tänkta promenadedjurgården från Vasastan råkar det ju visst ligga en massa butiker också ja, så ja, det blev även en hel del shoppingpromenad ock:) Så drog klockan iväg, så promenerade vi tillbaka och åt, fikade gott i hennes vackra, vackra våning med hennes goda, goda underara hembak!
Hela helgen så fin, och så sprudlande!
PUSS OCH KRAM
LYCKAAAAAAAAAAA!!!!! ÄPPELKINDER!!!!
Alexandraaa!! Jag firrar hennes härliga svall!
Blonds have more fun!


Förlåt, jag är tvungen..
Men,, min blogg = massa, massa bilder på mig själv! Haha...

5 kommentarer:

  1. Försöker du göra folk avundsjuka med din blogg??? isf lyckas du inte så bra... vem kan inte ha en skön helg?

    SvaraRadera
  2. Hahaha, skön kommentar!! Eller är du ironisk? Eller är jag trög?! Göra folk avundsjuka?? Haha, nää det är nog det sista jag skulle vilja göra. Jag hoppas ni som kollar min blogg gör det med glädje och allt sånt där gott bara! Men när man har så mycket lycka i kroppen och känner att man har och haft det så härligt, ja t.ex en sån strålande kul helg, skrattat tills man fått ont i magen, känt sig så glad, lite tid över vid datorn, varför inte blogga ner det då?! Jag vill att alla ska ha underbara dagar och finaaa, roliga helger hela tiden!!! Kram till dig, hoppas verkligen du haft en skön helg också, LEEEEE och var glad för allt fint som finns omkring dig!!! Kram Lina

    SvaraRadera
  3. HeJsan! Haha, jag skrattar med dig Lina, åt den skrattretande kommentar du fått;-)
    Om det nu skulle vara din grej att försöka göra andra människor avundsjuka på att du "får ha roliga sprudlande dagar, helger" (som i alla fall jag aldrig förstått/tagit in, din blogg/person som) så verkar du i alla fall ha lyckats med en person, förstå mig rätt;-) Jag blir alltid lika glad av din glädje-blogg! Och skit totalt i missunsamma människor. Skulle jag vara dig skulle jag till och med tänka till en extra gång i att publicera sådan skit! Väntar på fler inlägg om sköna dagar samt helger!

    Varma Hälsningar från din "bloggtrogna" Ronja ;-)

    SvaraRadera
  4. Du ser ut som en GOåGLA Clown på första bilden:O)
    Lätt bästa bilden på bloggen, speciellt äpplena! Så lite avundsjuk blir jag allt på dig vännen. Annars skönt svar till den bittra lilla människan, men också..... SUCK! /Stefan

    SvaraRadera
  5. Åh käraste Lina, Tack igen för en supermysig kväll. Det måste vi göra om snaraaaast!! kramar Alexandra

    SvaraRadera