Sidor

onsdag 3 februari 2010

Hemma hos oss.,

Så ikväll efter en fullspäckad dag är det nu läxor från min nya härliga kurs. Man ska liksom lära sig alla blandningar av väldigt få pigment. Lärarinnan ska lära mig att bli akvarellproffs säger hon, och hon gör mig verkligen så glad när hon beundrar det penseln i min hand får ner på pappret, jag blir mycket glad när en superkonstnär ger mig beröm, jag skiter i fjantejante, jag kommer bli proffs, yeees!! Hahhaa.. Nä, men kul är det! Ska visa sen:)
Har så fullproppat med tavlor i lägenheten nu, får ha dem både högt och lågt:) Kolla Nallen, han är trött, sover så sött. Men nu spelas det skön musik, men på ganska låg volym, nu tittar han lite halvtsurt och vill att jag sänker ännu lite mer.. Sov gott sen sötisar! JAg lovar att vara här mer! Snaaaart, snaaart, jag lovar, men jag är så oledig jämt, för mycket trevligheter helt enkelt, hela tiden:)

3 kommentarer:

  1. Du är redan ett proffs som kommer att bli ännu
    bättre med tiden. Väntar på nya fina tavlor.

    SvaraRadera
  2. Din katt, Lina, din katt Nalle, så man inte mister på katten, är så underbar när livet är bart den är såååå sööööööt. Kan jag få krama & gosa och kyssa så länge det går med en katt. Den är så ljuvlig, och mata den med fiskar. Jag älskar din katt. Gud att ingen har sagt det förut men nu säger jag då det. Mvh Maggan.

    SvaraRadera
  3. Men wow! Kvinnokroppstavlan verkar superfin! =)

    Maila mig på jossan_123@hotmail.com
    så får du lösen å grejer till min blogg!

    Kram Josefin

    SvaraRadera