Sidor

måndag 23 november 2015

Flaggan i topp!!!!!!

Ååhh hej måndag!! Och jaa......Uuuuh jag veeeet är världens sämsta på att uppdatera här, jag glömmer bort den totalt men livet rullar på i en väldig härlig  fart ändå, så det är inte så att jag gått och deppat ihop om någon skulle få för sig det, tvärtom trots att jag fortfarande är sjuk (ja de kom tillbaka igen :(( kör jag på i 200 ändå, nä jag tar det väl lite lugnt också men man har ju inte så mycket val med två vildingar trots en vilding i magen också, men jag är sååååå lycklig!! Ja, nu ska ni som inte vet få höra!!!! VI SKA FÅ EN LITEN SON!!!!!!!!!!!! Vi hade ju egentligen kanske tänkt att spara oss denna gång men det var helt oundvikligt att inte se på ultraljudet så jag kunde inte annat än fråga, ja man ligger ju där och spricker av nyfikenhet....... -oj, jag ser inga "streck" utan dedär är ju en liten snopp där va, haha, hon ba; ja, mycket riktigt detta är en riktigt vild liten pojke!! Stefan var på jobbresa i Dubai förra veckan så snabbt som blixten pumpade överrasknings/festfixarblodet ut i ådrorna, ja jag for till färgaffären, och ut på lite pojkklädshopping, jag köpte ett blått sidenband till dopklänningen, tillverkade små flaggor målade vaggan med penseln i högsta hugg, bakade tårta och bilsmörgåstårta, och slängde ihop en blöjyacht med en boxer som chaufför (Stefans favoritdjur) och kunde faktiskt hålla mig alla dagar från att inte berätta så i lördags när han kom hem var det verkligen; TADAAAAAA!!!!!!!!! Du ska få en liten son älskling!! Och lilla Angeline så gullig; -Lillebrors blöjor och vagga, titta pappa!! Vi är sååååå lyckliga!! 











Inga kommentarer:

Skicka en kommentar