Sidor

lördag 7 november 2015

Nu börjar det hända grejer!!

Daisy går snart och jag har fått en liten assistent i verkstan!! 


Och snart kommer Tivolina Ceramics allt rulla igång!! Se min keramikshopping!! Leeeera, glasyrer, nya verktyg!! En av mina livs största drömmar efter barnen......en EGEN servis!! One day!! Har många andra projekt på gång med men vågar knappt drömma om att få den tiden......bland annat en tropisk webbshop med massor underbart exotiskt....apor, fåglar i keramik, krukor......palmer, kuddar, möbler, exotiska kläder och tropiska smycken..... Och ett annat lite bohemiskt företag där jag ska designa och skapa härliga tallrikar, stora thekoppar, omgjorda möbler (första snart klar!!) sjalar, vackra inredningsgrejer med mer med mer.......allt unikt och bara finnas en!! Ååååååhhh skapa och drömma det bästa som finns, seeee min paradisshopping!! Ni ska bara veta vilka godispåsar detta är för mig!! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar