Sidor

torsdag 4 september 2014

Hej!

Oj vad tiden bara rinner och rinner iväg som ett forsande vattenfall. Jag glömmer bloggen likt en senil gammal tant och lilla Angeline kan snart gå, hon växer och växer oj vad det går fort, hon är ju snart äldre än mig ;) Annars håller vi på att inreda nya huset och att fixa världens finaste färggladaste rum till Lillan, eller alla rum blir ju förresten färgsprakande där jag flyttar in förstås :) Så har vi hittat en helt ljuvlig matgrupp från ända bort i Casablanka, för Ikea nä det duger ju inte alltid för mig, men det finns visst möbeltokiga som älskar Ikea med, såg en tant där här om dagen som sa att allt var sååååå snyggt och skrev upp allt på hämtlappen... Och jag hittade faktiskt gardiner på Ikea till Jellys rum, ska visa sen, de är såå härliga!! Och vilka fina tapeter hon ska få, ja med favorit krambjörnarna och när hon fyller år har hon såklart beställt ett 1-årskalas med Care Bears tema :)) 

Så fort vi får igång nätet ska jag bli lite bättre på bloggen, vill få in mina vackra bilder jag tagit med nya bästa kameran, men jag har varit såååå trött också men det börjar vända :)) Nu vill jag leva ett så härligt höstliv med allt vad det tillhör, jag älskar hösten, mest av allt, då mår jag som allra allra bäst!! Perfekt klimat och så blir allt liksom bara så mysigt, man kan tända ljus igen, gör iof det mycket på sommaren också, men man kam stå med goda långkok, ha härliga tröjor, ta varma långa hemmaspabad och inte minst gå dem där underbara höstpromenaderna.... Nästa vecka fyller jag år och jag vill så gärna ha en pudel, men det får jag nog inte men det gör inget, det får nog vänta men tänk vad kul det vore, kanske om 3 år när jag fyller 30 :) 


Här om dagen var vi på världens mysigaste lantgård, Angeline är också galen i djur och skrattade så mycket och älskade mest hundarna. De vackra hästarna kollade hon mest helt frågande på, haha.... En dag ska du få en såndär egen My little pony om du vill, åh vore kul om hon blev hästintresserad :)





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar