Sidor

tisdag 4 september 2012

Oh, sorry jag varit lite seg med bloggen......

 Skulle ju titta in där från köket....men det kommer nu istället.... Ja, det har varit sååå mycket kalasplanering och den fortsätter och fortsätter här!! Mycket jobb men kul är det, såååå kul verkligen!! Har gjort klart alla namnfalggor till ballongerna, shoppat confettin och blåstutorna, bakat regnbågscupcakesen, fixat med helium och ballonger, shoppat godispåsar till fiskdammen, massa härliga snören, serpentiner, jirlanger med mer med mer, nu ska jag shoppa maaaaassor med mjöl, smör, ägg, mera karamellfärg, bakfulver, florsocker, strössel och massa sånt där för min gudomliga högra hand Jojjo har kommit på hela grejen med hur vi ska konstruera den stora stora tårtan!! Igår fick åka till Bygg-Olle, haha, helt galet, kolla bilden, det är både träskivor, skruvar, muttrar och en tjock järnskruvstång i mitten som ska hålla upp det hela, jag har aldrig byggt en sån där våningstårta innan och trodde bara att det var att sätta tårta på tårta, men smarta Jojjo sa; Nej, nej Lina, vi behöver åka till en brädgård typ ;)) Hahaha..... Här kommer lite härligt tjuvkik!! Nä, nu till ICA igen!!!!






5 kommentarer:

  1. Galna färger! Inspirerande! Måste bara tipsa om www.elaofsweden.com när jag ändå tittar till din blogg. Kram

    SvaraRadera
  2. Galna färger! Måste bara tipsa om www.elaofsweden.com när jag ändå tittar till din blogg. Kram

    SvaraRadera
  3. jag hoppas du fick världens bästa och roligaste 25års fest. jag jobbar på Junibacken i restaurangen och hann bara säga ett snabbt hej till dig när du trixa med kakfatet och alla dina söta blå bullar. Du är verkligen en frisk fläkt, en sån person man behöver se mer av här i världen tycker jag och jag fick aldrig en chans att säga detta privat till dig men DU ÄGER LINA!!
    Många kramar från junibackens egna lilla Elin Thudén

    SvaraRadera
  4. Jag blir alltid så helt nderbart lycklig när jag läser din blogg! Och förberedelser inför födelsedagskalas- finns inget bättre!! Hoppas det blir helt super och jag längtar efter att få se tårtan! :D

    SvaraRadera