Sidor

söndag 23 september 2012

Min lilla sagokatt.....

Käraste ni, nu sprang jag bort i några dagar igen men det har hänt så mycket.... Vi har ju fått hem de lilla nytillskottet i familjen, vi har varit sjuka, ja verkligen knalldåliga på att inte vara dunderförkylda och annat hit och dit så har inte hunnit med internet så bra, men imorgon lovar jag att äntligen ja, tänk nu var det förförra helgen min helt sagolikt fantastiska fest var, men imorgon iallafall kommer hela kalaset smällas upp här :) Det blir härligt!! Men hela kalaset känns som en liten saga, eller som en dröm, det känns nästan overkligt för att det blev så fint, det kanske var en dröm.... Och nu ska jag drömma igen, sova.... men känns lite ensamt utan min lilla familj i Nacka men hade grejer med här hemma i Täby att fixa, bor nästan där på full time nu, så nu blir det första natten på länge utan att somna mys med spinnande katter och min vackra kärleksfulla kille som är den finaste som finns...... Skickar in några bilder på vår bebis ni kan njuta gott utav, och han är en riktig liten motor, spinner hela tiden, prrrrrr..... Vi hörs i imorgon, Natti Puss.. prrrrrrr.. puss... mjau..






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar