Sidor

lördag 26 februari 2011

Kära lilla krumelur..


…jag vill aldrig bliva stur! Och är det något jag älskar så är det gosedjur! Har satt upp hela kompisgänget över fönstret, tycker de är så gulliga, glada, söta, fina och framförallt väldigt, väldigt härligta Seeee!!
En stor favorit är krambjörnarna, vill ha dem allihopa! De har så fina budskap med. Och han under här ni vet, Hacke hackspett gillar jag skarpt, han är så himla härlig, hur härlig, festlig och hur go som helst! Och hans skratt är bara så underbart, det kittlar i hela min mage när han skrattar sådär sjukt, men han är ganska jobbig med, han är lite som mig kanske :) För jag tänkte på en annan som jag ofta brukar förknippas med, ja ni vet han som är så himla jobbig emot Kalle Anka på julafon, när Kallle ska fota fåglar, han är, stör och hörs överallt hahaha, tror jag måste youtubea fram en film på den godingen asså, och när Hacke skrattar, det vore härligt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar