Sidor

måndag 28 februari 2011

både gosig, härlig och vacker.



Jag är ledsen för lite dålig uppdatering idag, men det har varit så myket. Har gjort allt möjligt härligt, men framförallt varit på ett underbart keramikpass, (visar sen vad jag skapar just nu) och så har jag shoppat detta underbara plagg, som är en jättegosig, mysig och inte minst en väldigt härlig, ja vad ska man kalla det.. koftgrej kanske? Eller nääh, haha, det är ju ingen kofta direkt, men ah iallafall en jättegosig grej i vit, krossad sammet, från Flake som gör fantastiska kläder. Älskar verkligen kläder som är sådär ryschiga och pyschiga, ni vet massa vackra volanger och så! Jaaa, åh vad fint det är med sånt! Hoppas ni haft en fin dag, nu ska jag laga lite middag, eller laga och laga, ska mer slänga ihop en nyttig sallad, slimmar mig lite just nu för snart går ju planet av till Malta! Hörs snart änglar. Kramar till er.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar