Sidor

lördag 28 augusti 2010

En vanlig men lite ovanlig lördag...

Ja ni, mina kära vänner och ni som kikar in ibland.. Är det inte på tiden att min blogg blir lite mer personlig, jag känner egentligen att jag har så mycket att säga er, men så ska man hinna med sitt liv + en blogg liksom, det är inte alltid så lätt:( Igår åkte jag hem till Tomas, vi har inte setts på snart två månader, det var kul att träffa honom igen, han har varit iväg och sådär. Det blev en ganska speciell kväll, men nej, nej tro inget sånt nu, jag och Tomas är bara vänner, och vår vänskap kommer nog hålla i sig länge, det känns på något sätt så. Sen i stan det hände något konstigt, 6, 7 fotografer började hysteriskt fotografera mig och upphöjde mig till skyarna, jag förstod inget, men det var väl bara att stå där och le ochbjuda de på några sköna poser ;) haha... Sen blev det en Latte med Ian på Grevturegatan som typ är Stockholm lilla Catwalk, haha, mycket sköna lirare som går på just den gatan och ser mycket fina i kanten ut ;) Typ ni vet sådär man ser 10 halvkändisar under en liten fika, fast fika och fika Ian tog sig en öl, själv tog jag mig den vanliga gamla latten på dubbel espresso och soyamjölk. Senare träffade jag på ett levande gosedjur och var självklart tvungen att ta en liten bild:) Tyvärr rann det plötsligt massor med tårar ner för mina kinder senare i stan så jag satte mig på en bänk och grät lite, men det kändes skönt att gråta av sig det som var jobbigt, och då kom världens gulligaste tant fram med en nogger, en Nogger liksom, ni vet en GBglassnogger och sa lilla vännen hur är det fatt? Jag blev gladare av den goda noggern, och tårarna slutade långsamt rinna. Hon gav mig en kram och jag tog roslagsbanan hem, nu ska jag till Jocke och Charlotte på fest, de hann jag förresten också träffa upp en sväng i stan, men ikväll ska jag supa och glömma hela världen, och det är väl inge mer me det! Hehehe, skoja vänner, jag är ganska stabil, men ja så här kan en dag liksom se ut lite i mitt liv. By the way hade Tomas skaffat sig en Ipad i staterna, ååh vad härlig den var, en sån vill man ha:) Puss mina änglar, och jag lovar på att bli bättre på att uppdatera mig. Nu måste tyvärr sminket på, men ögonen är lite svullna efter de tårar som rann, men äsch, jag tror kvällen blir kul och fin, jag är glad nu :) PUSS

Hos Tomas:)
Ja, dessa människor tyckte visst om att fota mig:)
Och de fota och de fota :)
Oh, så poppis man var då:)
Hahahaha:)
Och solen kom när jag och Ian satt där och spana folk:)
Och lilla, lilla söta vovven, ååååh, vill ha en sån!!
Men grät, jo det gjorde jag sen :( Men det är bra att göra ibland..
Ps, när jag kollar ut från min balkong är det visst något band, men jag hinner inte gå ner och kika vad som händer... Hmm, fint spelar det iaf, så jag har fin musik till sminket :)

3 kommentarer:

  1. Hoppsan! Nu börjar det hända grejer på bloggen Lina! Meeeeeeeeeer tack! Jonas

    SvaraRadera
  2. Riktigt nice blogg!!!!

    SvaraRadera