Sidor

måndag 2 augusti 2010

En asfalterad blomma är fri, en vildmark inte inlåst i en bur!

Och en väldigt fin klok sak sa mitt ex: Du måste få blomma Lina, du måste vara fri! Det är inte du annars, du kan inte leva ditt liv efter vad andra tycker och tänker! -Nej jag kan inte!
För fri som en fågel till absolut max, det tänker jag vara nu och för alltid!
Och jag lovar, ge mig bra ett par dagar så kommer bloggen braka loss snart igen!
Jag säger som Gynning sa en gång om jag minns rätt: -Jag ska blogga skiten ur er! hahaha.... :)

3 kommentarer:

  1. mmmmm, härliga ord från en klok flicka!!!!!!!!!!!!!

    SvaraRadera
  2. Vacker bild, var finns den fina sanden?

    SvaraRadera
  3. Många spår i sanden. Vem fotograferar? Måste vara en superfotograf Bilden är inte från USA eller hur.

    SvaraRadera