Sidor

söndag 29 augusti 2010

Ett väldigt roligt och trevligt Partaj hos Jocke och fina, fina Charlotte!


Hej, hej, hej, hej, hej!!!!
Alla glada, rara och fina, fina ni!!! Hoppas ni har det gott och inte är bakis och sådär, det är ju ändå sunday:) Haha, jag är inte det minsta bakis iallefall, såhimlans härligt när man inte blir det efter en kväll med ända ganska mycket dricka:) Ooppps.. Och jag får verkligen tacka Jocke och Charlotte för ett så fint ordnat partaj! Och jag måste också säga det att Charlotte som jag nyss lärt känna är en fantastiskt fin tjej, helt underbar och jag är så glad för hennes och Jockes fina kärlek! Vi hade verkligen supertrevligt och inte minst galet skoj! Jag tror jag ska satsa på att bli en riktig partytjej nu, hahaha... Jag råkar visst bjuda på en hel del underhållning :) Efter kalaset drog vi till Collage och fortsatte festa, sen vart det hem och sova och nu är jag förvårdnadsvärtpigg och nu ska jag och Sara iväg tilltattomässan på Söder, men jag är ännu lite för feg för att tatuera mig än, även om det är himla lockande att skaffa sig lite gosigatårtor, härliga rosetter, något vackert kors, regnbågar, cupcackes, fjärilar eller kanske ett par mylittle ponys på kroppen lite sött sådär, hihi..



Lägger upp några sköna pics sen igår och önskar er en trevlig söndag!

PUSS OCH KRAAAM!




1 kommentar:

  1. Hej Lina! "Gud vad du är söt! Om alla kunde vara lika glad som du jämt Lina"! Margit.

    SvaraRadera