Sidor

söndag 29 november 2009

Första advent hemma hos mig.








5 kommentarer:

  1. I advent.-Vad i 17 är det undrar jag?-Inledning till Romarnas Saturnalia-solens födelsedag?Firades 2 veckor med en massa pilsner o orgier fr o m 24 dec fram till första veckan i januari.-Midvinters blabb blabb bla i gamla sweden.-Kristus föddes någon gång aug-okt-ej angivet.-Kejsaren Konstantinus bestämde i början av 400 talet att det skulle vara Kristi födelsedag-24.dec.-Jag e ur gängorna!!-Du blir ju moster/eller har blivit.-Kan du tänka dig att bestämma lillens,systerndotterns födelsedag..med en massa glögg o "lagomfylla"..
    -Tycker detta e mycke 17.För mycket 17.Faktiskt.

    SvaraRadera
  2. Din mamma har hon haft en biroll i Ugly Betty jag bara undrade. Det var en skådis som hade en mansröst och var jättesnygg, blond och lång och såg precis ut som din mamma någorlunda i alla fall. De har väl stylister där!!

    SvaraRadera
  3. Hej H hitta något intressant!Det e F.S kommentar här den 23/nov kl 21.27.-Då e vi minst 2 st som tänker likadant om Dig!-Du hamnar faktiskt-hur ska jag säga-på Din egen kategori med tanke på den energin du har-o använder-för att utveckla Dig.Och så orädd som Du gör det.Pust,pust till seglet Din;)
    Håå

    SvaraRadera
  4. Vad fint julmys du har hemma hjärtat!
    Kram

    SvaraRadera