Sidor

måndag 21 september 2015

När man egentligen bara vill lägga sig och sova......

Haha så röjer man runt som en galning, storhandlar, lagar mat, leker, byter, borstar, sjunger, vyssar, jagar, badar, tvättar, hämtar, lämnar, tröstar, fixar, torkar, matar, städar, plockar, gullar, gosar..... Stefan är nämligen i Italien på jobbresa men det funkar ändå bra, men sååååå trött, såååå seg så när kvällen kommer somnar jag 9 ibland.... Ha förra v med trots han var hemma, såå trött..... Gäääsp!! Och ibland skulle jag vilja gå och lägga mig och sova mitt på dan och det är helt sjukt för att vara jag med min vanligtvis hysteriska energi..... Men minns exakt denna extrema trötthet exakt såhär i början på de andra graviditeterna med men snart snart vänder det!! Står ju överallt med så är hoppfull!! Nä nu måste jag somna och sova en stund innan lilla D vaknar, natti natti puss

Haha, skrattade åt denna text; den trötthet du känner är en signal på att du ska ta det lugnt..... Det är ju lite omöjligt med två så små intensivisar att ta det lugnt, Angeline vill ju knappt se halva Bolibompa :) Och helst byta sagobok efter 4 sidor trots att man pratar i roliga röster och allt dedär, hon tycker liksom typ att själva bytet är kul, haha, sen lilla Daisy på det fullt fokus annars är det jordens undergång haha, godnatt från en maskinen utan pauseknapp.... Men lycklig är man!! Trött men lycklig!! 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar