Sidor

måndag 12 maj 2014

Vilken himmelsk liten röst, åh min lilla lilla säger mamma......

Så kom dedär ordet jag velat höra ändå sedan jag började leka med dockor, nä men säkert i typ 10 år tillbaka, vad jag inte kunnat föreställa mig att bli kallad mamma, för sagolikt för att vara sant, jag fattar inte, jag bara njuter och idag kom också en liten tår från mitt öga, min älskade Angeline säger mamma!! 


Bild från en varm och solig dag förra veckan, idag har det varit massa mysigt regn och varmare kläder, och babysimmet var heeeeelt underbart!! Angeline var som galen med dedär små benen som sparkade i vattnet som trumpinnar och armarna som plaska och plaska, ååh vad kul vi hade och så mysigt!! Läraren sa flera gånger; -Oj, vilken aktiv bebis, dehär gillar hon!! Ja, en riktig succé blev det verkligen!! Titta va go hon är i sin nya lilla Pippibaddräkt!!! Älskade lilla snuttan åh dig är jag kär i, åh så mycket kul vi har tillsammans och det blir bara roligare och roligare och skratten högre och högre.... Sov gott fina ni!! 





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar