Sidor

måndag 19 maj 2014

Åh, mamma är här!!

Haft en underbar dag i Solna med Angeline, fixat och grejat i ateljén , lekt massa med Angeline och röjt!! Blir så fint!! Och så kom mamma igår, åh vad underbart men idag har hon haft lite andra viktiga ärenden för sig i Stockholm så vi har inte hunnit umgås så mycket idag men hon stannar många dagar, kul!! Älskar Olle Olsson huset i Solna, ligger granne med min ateljé Villekulla, och idag visade Kjelle att de har en keramikverkstad där som verkar jättekul! Även om jag har en egen nu är det kul med andras för man kan ju inte köpa alla verktyg och olika glasyrer och sådär på en gång, riktigt dyra grejer tyvärr annars skulle jag shoppa ihjäl mig :) I veckan händer det en massa kul, bland annat Grönan, helonsdag i Täby i min egna verkstad, grillning hos fina vänner med deras söta söta bebis, och på lördag åker jag och Stefan, Angeline tåg med en massa andra härliga föräldrar till Parken Zoo i Eskilstuna!! Nog det härligaste event jag blivit bjuden på, och så himla speciellt!! Vi ska få klappa nyfödda djurungar!! Och bo på härligt hotell, äta god mat och frukost, ja och bara njuta av att vara mamma på morsdag på en djurpark, kan det bli mysigare?! Angeline är helt galen i djur och kommer älska det!! Tack snälla Parken Zoo!! Nä, nu ropar Nalle och Knytte på mig, sov gott! 




Olle Olssons gamla hus i Solna, såå fint!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar