Sidor

söndag 11 maj 2014

En härlig vecka är snart slut......

Som avslutades hos bästa Jessica i Täby med härliga skratt!! Älskar henne, helt underbar vän till Stefan som jag blivit nära vän med, det är Stefans barndomsväns fru, så det är ett sånt där perfekt par att kunna träffa både bara henne själv och vi bägge familjer ihop, leker så kul med deras lille 7-åriga son med, helt underbar!! Och idag innan jag åkte dit var jag och Stefan ute på en härlig utflykt runt om i norrort och kikade vart vi skulle kunna trivas att bo, innan vi bestämmer oss känns det som om man behöver åka runt lite och kolla vad som känns härligt för oss, vi är bara glada och lyckliga över att få bo med varann men när man har barn och sådär vill man ju också att området aha kännas tryggt och lugnt och att det finns bra skolor och dagis runt om, ojoj vad man kommer att vara orolig i början, Gud tänk dedär första dagarna man ska lämna lilla på dagis, kommer inte kunna koncentrera mig på något annat än att tänka på om hon har det bra eller inte, viktigt att vi hittar ett toppendagis, men riktigt än är det inte dags :) Denna vecka har varit så härlig, mycket spring, nyttig mat, bestämt mig för att inte skjuta upp massa saker som jag ofta gör för att det kommer annat emellan, det är viktigt dedär med att inte skjuta upp, till slut har man en hel hög och vet inte vart man ska börja, men i denna veckan har jag tillomed börjat rensa skrivbordet på datorn :) Och fått så många nya idéer om saker jag ska skapa..... 

En annan underbar grej denna vecka var ett vernissage jag och snälla fina faster gick på som Bästa Pirrko höll i, hennes underbara franska talangfulla konstnärinnan från Frankrike som ställde ut vid pucken, så duktig!! Och Pirrko så underbar och snäll person!! Gillar verkligen henne, väldigt rolig med!! 

Ja, veckan har verkligen varit super och bästa Thobias har varit hem, och vilken härlig lördag som också spenderades hos Jessica och Carl med underbar grillad mat och melodifestivalen, brukar inte se den annars men med dem blir allt kul och trevligt!! Härlig låt som vann också!! Nä, nu ska jag ringa tillbaka till finaste Jojjo som ringde när jag duscha, hörs snart!! Här kommer några härliga bilder från veckan och imorgon börjar jag och Angeline babysim, Stefan var iväg idag och köpte såååå söta badkläder åt henne, åh vad söt hon kommer att vara och ååååh vad kul det ska bli!! Puss och kram!! Sov gott!! 








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar