Sidor

måndag 15 mars 2010

Sååå, soool och lera nu!

Oh, jag har städat en stund! Händer inte så ofta:) Men brukar inte bli sådär riktigt bombstökigt heller nu längre, förut kunde jag verkligen ha ett riktigt kaos här, ofta också, men jag lärde mig sen:) Haha..
Solen är så fin, idag tänker jag säga att vi borde ute på keramiken! Härligt! Jag har massa nya djur i huvudet som jag ska försöka få leran till.
Var tvungen att ta en liten sväng om med camen nu, så ni kan se hur jag ser ut idag:) Allt är som vanligt, hittar inga rätta sockar, men har faktiskt börjat tycka det är snyggare med en av varje, och folk börjar bli vana vid mina kläder utochin, omaka vantar eller sockar, mina osnörade skor, (enstaka gånger omaka skor tillomed:) brännvinsknäppningar, etc, etc. Håret är oborstat som vanligt och i en ruffsig boll. Färgerna är glada, tror knappt det finns något ofärgglatt i min garderob längre:) Usch, hela detta inlägg är som om jag försöker vara väldans speciell, men äsch, jaja, det är inte så jag tänker iaf:)



matchar ju tillomed:) Jag tycker alla borde sluta tänka på att man
måste ha två likadana strumpor, tänk vad mycket tid man sparar,
vem orkar/hinner leta strumpor liksom? Inte jag iaf:)

4 kommentarer:

  1. Lina, be inte om ursäkt för din existens, klanka inte ner på dig själv. Vi vet att DU inte du försöker vara speciell, DU är speciell! Kram Cecilia

    SvaraRadera
  2. Jag älskar din sjal, vart har du köpt den ?
    Kramis Ronja

    SvaraRadera
  3. Tack Cecilia, vad fint, glad ja blir. Och Ronja, så kul att du tycker det, jag älskar den själv faktiskt:) Intermezzo i Täby, Näsbyparks lilla centrum. Stoooor kram till er!

    SvaraRadera
  4. Du Är speciell! Du är ju Du!
    En härlig tös!

    Kramen!

    SvaraRadera