Sidor

onsdag 10 mars 2010

Jag sålde en tavla idag:)


Asså, jag vet egentligen inte varför Marika älskar den, den är liksom inte ens klar:) Det är lite 10 minuters oljeklabb ju, och typ 100 lager kvar.. Den känns som en skiss, eller bara en liten grund liksom. Jag hade tänkt mig nästan verkliga hundar, men så har den bara stått på hyllan, behövt torkas himla länge, (oljan är ju så långsam) sen har jag inte haft så mycket tid och att fortsätta heller. Men varje gång hon har varit här har hon bara tittat på den och; Oååååhh, den är så fiiiiin! Och jag har sagt varje gång, neeeej, neeeej den är ju jätteful nu, inte klar, på långa, långa vägar juuu!! Men idag när hon var här så sa hon bara att hon vill inte ha den ett dugg annorlunda alls, hon ville bara ha den som den är, och hon ville bara köpa den, pronto!! Så ja, jag sålde en tavla idag:) Och den ska sitta i Marikas lilla dotters rum:) Kuuul! Nu ska jag fortsätta med alla intagningsprover:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar