Sidor

söndag 14 mars 2010

Heeej,

Vaknade tidigt idag ja, kunde inte somna om, hade väl för mycket i huvudet, blir så ibland:) Så ringde min härliga vän Dannie sådär passande bra på morgonen, när man ändå var uppe och frågade om vi skulle ut och åka lite bil:) Kuuul! Ah, eftersom jag varken har ett körkort eller någon bil så är det alltid härligt att åka lite bil ibland, liksom bara åka runt och sitta där som en bortskämd snorunge i en snabb härlig bil och ah, bara säga vart man vill åka, jag vill liksom inte kliva ur någonstans heller, jag vill bara glida runt på vägarna, långsamt som snabbt i solen, se på fina saker ut igenom rutan och så. Senare var vi tyvärr tvungna att åka till akuten en sväng med en öm tå, men det gick bra:) Senare åkte jag in till stan där jag mötte upp min faster som ville gå på lite söndagsteater, vi såg Bröderna Lejonhjärta och den var himla bra faktiskt. Och man kanske ska tänka på det där ibland, "Det finns saker man måste göra fast man är rädd, annars är man ingen människa utan bara en liten lort" Ja, det är nog sant. För övrigt har jag nu kommi på vad som är den snyggaste som finns i hela världen:)


Det är så mysigt att åka bil, det är så fint med soool!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar