Sidor

måndag 18 januari 2010

Lycklig och kär i ingen alls.


Jag är lycklig! Till dig som skrev den kommentaren, den kommentaren som var så elak att jag inte ens vill publicera sådana ord här på min sida. Svordomar gillas inte här. Till dig kan jag bestämt säga att det inte ens finns något att vara svartsjuk på. Sen kan du ens inte säga vem du är... Jag är lycklig bara, att du skriver jag ser kär ut på alla bilder är i så fall livslustkärlek! Man kan vara en så lycklig singel, jag lovar. Och när, om jag blir kär lovar jag er att berätta. Ha nu en skön dag, jag ska ta en långpromenad till min lera, åååhh saknar den så. Idag ska jag skapa fler små möbler till mitt lilla keramikdockhus:) Och det ska min älskade guddotter få framöver, min underbara Milla. Puss och kram

5 kommentarer:

  1. Jo du, du är visst kär!!!


    I DIG SJÄLV!

    Och i Milla å Nalle!

    Tro inte att vi är dumma!

    SvaraRadera
  2. NU ska vi se om vi inte kan få den här rackarns kommentarfunktionen att fungera, tillslut. jag testar på anonym så får vi se.

    alltså, man kan verkligen inte annat än älska dig lina. ingen annan kan strutta runt sådär strålande vacker i skitstora bröst och hur smal som helst och gnistrande havet och lite härliga båtar och glittret i håret och glittret i ögonen och så ett par foppatofflor på det. magnifikt.

    kramar från sara. (som i brist på semester fortfarande får luta sig tillbaka på twixen.)

    SvaraRadera
  3. Håller fullständigt med dig Sara. Man kan verkligen inte annat än älska Lina! Vilken fin resa du verkat haft,blir ju inte lite avis;-) Kram från Ronja

    SvaraRadera
  4. Halloi My Butterfly.Det var länge sedan.(-Du bör veta av det där vem det är;))?

    Så "smittande" o se Din -tydligen outtömlig-livsglädje.-Förstod också att nu kutar Hon till leran eftersom Du har den där förmågan att konkretisera Dina känslor o liv just i lera t.ex.

    Till anonym: visst älskar Lina sig själv.Hur står det nu skrivet någonstans:"älska din närmast såsom dig själv".-Om man inte kan älska sig själv först så blir det ju helt förgäves att försöka älska andra - vilket Lina gör!Också!

    kamizzzia H

    SvaraRadera