Sidor

måndag 4 januari 2010

Heeeej,

Älskade ni, förlåt min dåliga uppdatering, hehe, ni som kanske kikar in:) Hoopas att ni har det bra, det är så mycket som har hänt, och det är så mycket jag både vill skryta (babyskryt asså) och berätta om. Jag lovar att göra det snart.. Nu är man iallafall tillbaka i Stockholm igen, jag kom igårkväll, (och för övrigt var gårkväll en mycket fin kväll) Det är 2010, och det kommer att bli ett utav det bästa året i våra liv, det kommer det att bli bara. Tyvärr är min dator helt knäpp, och timmar med telefonupport hinns inte med idag.. Jag kommer tex inte ens in fotoprogrammet, och jag som har världens bästa, sprillans nya canon nu som tar knivskapa bilder, jag vill fota allt:) Nu ska jag ut och morgonmotionera, jag vill vara i god form efter all underbar julmat och sådär, för på lördag drar jag till solen och turkosa havet, det ska verkligen bli skönt med en liten semestervecka, Jag älskar den vackra kalla snön, men ibland vill man ju ha sandestrand under fötterna också. Hoppas datorn piggar på sig snart, inte ens musikprogrammet kommer jag in i, jag får ha hårdrock i ipoden nu:( Usch, vad jag inte gillar hårdrock. Men lillebror lånade den när jag var hemma och råkade ta bort all min vackra musik, och bytte ut den emot hans.. Äsch, nu ska jag sluta snacka ilandsprolematik och önska er en trevlig dag! Kram

En liten bild lyckades jag iallefall få ifrån mobilen, jag tycker den är så vacker. Pappa, nu också Morfar står och tittar ner på sitt lilla barnbarn, sitt älskade lilla barnbarn, bara några få dagar gammalt. Jag skulle vilja hålla upp lilla Milla som i scenen, ja den där vackra tecknade scenen i lejonkungen ni vet, åååhh hon är så fiiiiiin.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar