Sidor

tisdag 22 mars 2016

Sådär, lyckades hinna klippa ihop ett lite snyggare kollage:)

Blir att spara i barnboken sen som en liten "rubrikbild" med fler bilder från kalaset, la bara upp några här idag, fick så fina av Pirkko på mail, men lyckades inte spara ner dem....

Åh, tänk om man hade lite mera tid vad mycket fint an kunde klippa ihop :) Tur att barnens barnböcker kan ta många år, haha..... Ja, detta med tiden som småbarnsmamma alltså, den är knapp den :) Men men allt har ju sin tid som det heter och tiden med älsklingarna går före aaaaallt!! Även om man blir lite frustrerad över att den mesta "lediga tiden" ja, när barnen sover, eller Angeline är på dagis och sådär går så mycket åt till huuuuuuushåååållsarbete, men ibland bara jag struntar i allt hushållsarbete, det är underbart att göra det vissa dagar, men oj vad snabbt man hamnar efter om man gör det för ofta, nä det var inte en enda människa som sa till mig att det var så fruktansvärt mycket hushållsarbete med flera barn och stort hus, haha......det tar ju liksom aaaaaldrig slut :) Men jag är ganska bra på tunnelseende, jag ser det inte ibland, speciellt när jag är uppe i något kreativt!!

Nu har vi bokat dopet också, och tror ni inte de hade en datum kvar i Vaxholm kyrka, och gissa vilket datum jo den 19:e såklart!! Blir i juni i år, ja den 19:e juni men det passar perfekt, skönt att ha det tidigt i sommar med tanke på att vi ska flytta sen också... Ja, det är mycket nu :) Men inget bygglov än inte.....men i söndags var Stefan och arkitekten på tomten och sprayade ut vart bygglovshandläggarens nya förslag var att det skulle flyttas ner till och det blev faktiskt ganska bra så nu får vi köra på det och snart hoppas på ett lov!! Oj, vad "seriös" jag blev på tangenterna efter att ha suttit och skrivit i över en timme väldigt djupt sött och puttenuttigt i ett av mina små projekt, ja jag har ju hållt på med en liten barnbok ett tag, får se vilket år den blir klar :) Stefan har barnen därför har jag lite tid över här idag, nä nu ska jag passa på att hinna lite till här, det är inte ofta jag är mer än några meter ifrån de små, sällsynt tid detta, och ärligt så saaaaaknar jag dem faktiskt redan, haha mammahjärtat..... 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar