Sidor

måndag 7 mars 2016

Otålig och less.....men förväntansfull och det är ju såååå spännande ändå....

Ja men jag är riktigt less på stora magen, sammandragningar har jag haft i veckor och inatt fick jag sådär lite ont, stickande värkande känsla för första gången.... Jippie, tänkte jag men det slutade tyvärr där..... Haha, Guuud vad lycklig kag blev asså, skulle mer än gärna ja mest av allt bara vilja föda detta barn lite tidigare, det vore helt underbart med en kortare graviditet..... Och nu är BB-väskan packad också, sängen är bäddad, storasystrarna väntar, så snälla kom i mars iaf, nä du jag oooooorkar inte vara gravid längre, dessa 4 sista veckor som är kvar känns som en evighet..... nä, men det värsta är att det är sååå bökigt med stora magen när man är mamma till två så små lekfulla valpar, ja ni vet alla lyft på lekplatsen, att man skulle vilja kunna böja sig ner lättare, just nu känns varje böj att plocka upp dem eller leksaker eller annat från golvet som ett mindre projekt.....och Stefan har fått börja sätta på mig skor och strumpor och sådär ibland igen, haha..... Igår badade jag med barnen och kom knappt upp från badkaret, haha Gud.....men han måste vara större på ngt sätt än flickorna eller liksom ligga på något konstigt sätt.....


 
Och så har vi köpt en ny babysitter, faktiskt inte haft någon tidigare, kanske därav allt bärande haha..... Har iof en elektrisk gungvagga som kanske fås tas fram igen.... Hoppas bara på en lugn liten prins, dedär babytröstandet är ju inte kul, kolik vågar jag inte ens tänka på.....


I BB-väskan fick dessa små söta kläder följa med, åh jag kan inte fatta att han snart kommer att ha på sig dedär....



Angeline och Daisys så söta body med lilla valpen på de båda haft på BB....åh den är så söt, och så lite mjuka filtar.... 

Till mig slängde jag bara ner lite rena sköna mjuka kläder och hygienartiklar.... Gud jag minns inte vad man "skulle" ha , haha med Angeline satt jag och bocka av en hel lista :) Men nu känns ju allt så mycket lugnare, allt finns ju säkert där om man skulle behöva låna något akut... 
Nä, nu vaknar Daisy snart, hon vaknade och sov tidigt idag, och tänk att hon är ett om mindre än 2 veckor!! Nästa helg ska vi ha 1-årskalas!! Hann iaf få iväg några söta inbjudningar för ett tag sen!! Allt sånt där lilla extra man hinner som såhär gravid med två så små och allt hushållsarbete är man tacksam för :) 


Och i fredags struntade jag i allt vad städ och tvätt heter när hon somnade och gjorde en sjöhästkruka i lera :) 



Och i helgen fick Angeline rida igen, sååå himla lycklig!! Hon älskar det verkligen, och Daisy tjöt av glädje när hon såg på, haha undra vad hon tänkte, hon var helt fascinerad...... Ha en fin måndag!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar