Sidor

tisdag 16 februari 2016

Kom på Vernisssge!!

Ja för att få in lite ny energi såhär på trååååååkiga slutet av graviditeten bjuder jag in till ett riktigt uppiggande vårigt friskt färgsprudlande Vernissage och så ska jag träna en timme varje dag innan han kommer, trots jag slutat med socker och fått upp järnet har jag nästan ingen energi, nu kan bara färgerna och Gud ge mig nytt liv!! Har verkligen varit såååå fruktansvärt energilös de sista veckorna och de gör mig verkligen helt nere, orkar inte ens prata i telefon med vänner och familj, orkar inget mer än barnens lek och omvårdnad och lite hushållssysslor, ja det kanske är nog tycker många höggravid med två så små men att inte ägna mig åt något kreativt några timmar per dag tar verkligen kol på mig, så nu när de somnar kommer jag ta fram färgerna och leran direkt och skapa tills jag somnar!! Jag vaknar verkligen så mycket lyckligare efter ha haft penseln och leran i mina händer, rensar upp hela hjärnan och får mig att leva!! Så den 13 Mars mellan 11-16 öppnar jag upp mitt hem för massa nya tavlor och keramik!! För när lilla sonen kommer finns nog inte så mycket tid kvar alls, blir väldigt "babybubblig" i början och får knappt på mig kläder.....och i denna babybubbla kommer jag även ha min stora Daisybebis hemma också, sen efter 15 alla 3 med alla dess olika behov, alla är ju på så helt olika nivå trots så tätt, snacka om inte en lugn stund, men det ska gå bra, jag är positiv :) 


Varmt välkomna!! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar