Sidor

måndag 6 januari 2014

Vår lilla ängel har fått en ny mobil.....

 Och är världens lyckligaste, ligger och tittar och tittar.. så kommer dedär söta små ljuden å alla små leenden som får en att smälta gång på gång....

Och visst var den fin, med regnbåde och ängel och allt ;) Och från lillans favoritaffär Latjo på Dalagatan, ååh vad jag älskar den affären, det är ju sååå roligt med leksaksaffärer, tänk att man får gå i sådana nu med lite bättre samvete ;) Jag älskade ju leksaksaffärer innan jag fick en egen liten också, bättre än alla affärer som finns!! Vill bara ha massa mer barn nu, åh min dröm har blivit sann..... Hoppas ni har en underbar trettondagsafton, snart ska vi på middag hos min faster Anita och Harry och min kusin kommer med, kuuul!!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar