Sidor

fredag 17 februari 2012

Viva Las Vegas here I am..

Åh, sorry glömt bloggen lite grann, semestern har iaf börjat heeelt fantastiskt! Kom till San Diego i tisdags och körde upp till Vegas i onsdagsnatt, kom fram och slocknade nästan direkt på Jojjos favohotell och nu också mitt Encore/Wynn, helt underbart här! Stannar tills på söndag! Var på en helt otrolig Elton John show/konsert igår, mer om det snart, men har nog aldrig haft så mycket gåshud innan som när han spelade Your sorg, mållös. Kändes också på något konstigt sätt lite hemma när vi körde in i Vegas, bodde här 3 veckor 2010 så Las Vegas boulevard har man gått upp å ner många gånger, åh det är så härligt här, jag tror jag älskar Vegas mer och mer för varje timme som hår här, och jag och Johanna skrattar hela tiden! Kommer snart! Dax för lite frukost, som vi helst äter här i sköna sängen :) Knäppte några riktiga Vegasbilder jag tog från bilen när vi åkte in, puss hörs snart my angels..



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar