Sidor

fredag 10 februari 2012

Socker!


Åh, var tvungen att shoppa två till underbara plåtburkar från de jättesöta franska märket derriere la porte, en våtservettburk till Milla, eller till hennes nya lillebror eller lillasyster (spännande!!) för Milla är helt fixerad vid krokodiler, passade ju utmärkt, och Jenny och Jimmy hade ingen sån, och åh så mycket babyvåtservetter de använder för en nyfödd liten baby, mycket babybajs :) Och en sockerbitsburk till mig själv för jag ääälskar ju socker!! Natti my angels, så trött.. Imorgon åker jag hem till väst med Nalle och Wolf, min bästa storasyrra ska lille Wolf för jag och Jojjo åker till Kalifornien på tisdag, men vi blir bara borta sådär 10 dar, men oh så skönt!! Och nästa helg tar vi bilen över till Vegas, åh längtar!! Saknat Vegas!! Verkligen en semester som känns sååå rätt i detta Sverigeväder :) Natti igen, puss mina sockerbitar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar