Sidor

lördag 5 december 2009

Hemma från en riktigt trevlig utekväll:)


Och vad skönt det är att bara dricka två glas under hela kvällen, det var mycket längesen jag drack mer än så, jag älskar att vara ganska nykter ute, så himla mycket trevligare! Imorgon går jag upp åtta och tar en härlig vintrig morgonpromenad. Jag känner mig så glad nu och en Johan gjorde mig såglad idag när han budade hem trettio stycken stora tjocka rosor i olika rosa färger, herre gud, alldeles för snällt, buketten var för stor för mina vaser så jag fick dela upp dem lite och sätta dem i två. Sagolikt vackra är de. Nu ska jag sova med min ljuvliga Nalle i mitt underbara rosdoftande rosa härliga hem. Hoppas ni haft en fin kväll. Kärlek till alla! Gonatt!

3 kommentarer:

  1. Hej Lina! Menar du 30 stycken stora tjocka trosor, string kanske? Nej jag läste fel först. Det är kul om någon har köpt leksaker från Casa Erotica haha skämtåsido. Kul för dig att ha en Romeo min lilla Julia! Mvh Margit.
    Lust & kärlek! Siffran sex är alltid på modet.

    SvaraRadera
  2. Vilken snäll kille du har, de är du säkert värd!!!!!!!!!!!Ppusssss Hanna P

    SvaraRadera
  3. Jo, han är jättesnäll, verkligen supergo, men det är inte min kille och nog ingen framtida kille heller:) Kraaaam

    SvaraRadera