Sidor

tisdag 23 mars 2021

Hallåååååå däääär!!!!

Vet ni!! Jag ska börja blogga lite igen!! Gjorde ju ett nytt försök där 2018 men det var för många andra järn i elden så min instagram fick räcka nog..... Barnen har tagit upp de mesta av min tid senaste åren så mer utrymme för extrasaker fanns bara inte men nu har jag laddat ner en ny jättesmidog ännu bättre app!! Så några inlägg i veckan ska ja allt få till, för vet ni jag saaaaaknar det!! Och oj vad det hänt mkt ser sist jag skrev här att det var mkt med nya butiken osv även den såldes för längesen, tiden fanns bara inte.....och så fort jag var där fast det var ganska få gånger fick jag dåligt samvete för barnen..... ja jag har ju så starka känslor och brände ut mig rejält där ett tag men nu är jag på väg tillbaka :)  Två familjemedlemmar har vi till också, tänk att jag fick min pudel ja men för över 2 år sedan nu och sen kom en ny liten ängel Marry - världens goaste är dom!! Seee!! https://drive.google.com/uc?export=view&id=1kfqtI3KTjo8KTtoKM0IL86WQl37qFCNO 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar