Sidor

lördag 21 juli 2018

Hallå där på nytt, ja HEEEEJ nu jag är häääär igen!!

med nya härliga TIVOLINA BLOGGEN - All in extra allt!!

Nä men jag tänkte ju hoppa på bloggtåget igen där för något halvår sen, ja som ni ser där under om ni scrollar ner......men tror ni inte att det blev en impuls som glömdes bort bland alla blöjor och sen kom nästa dag och nästa dag och nästa och sen tänkte jag -äsch jag väntar några dar (var väl typ tvungen att duscha eller kissa eller något viktigare när man ens hade chansen att ens tänka vad som kunde göras på den tid jag ens hann komma på at just ja jag ska ju skriva på bloggen) men nu kände jag faktiskt såhär riktigt stenhårt att jag saknar den, jag vill liksom snacka med er och det är faktiskt himla gott att "rensa hjärnan" och få ner de man tänker med lite tangenter ibland som blir ord som blir minnen osv.......så jag ska tänka att jag ska prioritera några rader här per dag kanske och försöka inte babbla sönder er när jag väl skriver.....ja om någon ens skulle ha tid/lust att läsa förstås :)

Jag skrev om presentationen lite här på sidan, haha hade ju bara ett barn och var 27 år läste jag där nyss men nu är den uppdaterad och jag slängde tillomed ihop en ny bild här uppe, ska klippa ihop något snyggare när tiden finns men den där får bli bra så länge :)

Och så vill jag få ut mer om min butik Tivolinas, mitt skapande.....för mitt stora livsdrömsmål är ju faktiskt förutom att ge barnen en så fin barndom som möjligt kunna en dag faktiskt försörja mig på min enorma kreativa ådra vare sig det gäller butiken framtida webbshoppen skulle kunna funka eller att bli någon av alla andra drömyrken inom skapandet.......nä jag kommer aldrig sluta kämpa för det!!

Och vet ni något heeeeelt sjukt crazy underbart kul, jag har vunnit på triss, ja ni läste rätt, ja jag har tillomed skrapat i TV-rutan, en kvarts miljon skrapade jag in!!!!!!!!!  Helt galen av lycka blev jag först hemma när jag skrapade fram och sedan rakt i rutan i nyhetsmorgon!! Är fortfarande lite hes så högt skrek jag haha och stort i media blev det tillomed, också lite det som fick mig att längta tillbaka till bloggeriet tror jag, socailamediakänslorna som kom tillbaka igen, ja det blev verkligen en superbig "klickbomb" på nätet så skulle jag haft en blogg den dagen hade jag nog fått lika mycket till ;) Jag måste slänga in klippet så ni som missat får se ju så hörs vi snart igen, natti natti..puss puss

P.S förresten om någon läser detta!! Och har tid såklart Min butik och café har öppet imorgon och på söndag 11.00 - 18.00 kom gärna förbi på en kaffe Doktor Abrahamsväg 21 i Bromma, se vad vacker den är!! Kan säga att det verkligen är värt ett besök utan att skryta, nu har vi röjt, rensat och fixat en massa med under en tid med så nu är allt ännu lite finare och mysigare :)




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar